Wikia

Yamiro (Ya/m en Ra/miro) is de relatie tussen Yam Sánchez en Ramiro Ponce

Verhaal Edit

Seizoen 1 Edit

Yam en Ramiro kunnen elkaar niet uitstaan maar doen toch samen mee aan de rolschaatscompetitie. Ze liggen er al na de eerste ronde uit. Ramiro geeft Yam de schuld hier van. Bij het tweede Open Podium doen ze allebei mee met Jim.

Wanneer Ramiro en Yam samen iets drinken tijdens de tweede ronde van de competitie vertelt Ramiro dat hij niet verliefd is op Jim maar op een ander meisje. Yam vermoed dat het over haar gaat maar durft niets te vertellen aan Jim.

Ramiro probeert een meisje, Vero te versieren. Wanneer Ramiro ontdekt dat ze een vriendje heeft doet Yam alsof ze de vriendin van Ramiro is. In aflevering 40 kussen ze.

Ramiro schrijft wat later een liedje voor Yam. Hij wil een videoclip maken samen met haar. Wanneer hij dit vraagt,vertelt hij ook zijn gevoelens voor haar. Vanaf dan vormen ze een koppel. Wat later was Yam boos op Ramiro omdat hij het voorstel van Mariano verzwegen heeft. Wanneer Ramiro erop in gaat maakt ze het uit. Ramiro hoopte dat, nu hij besliste om toch bij Roller te blijven, Yam hem terug wilde. Maar niets is minder waar. Yam heeft het gevoel dat er iets brak toen Ramiro besloot te vertrekken, dus wil ze hem niet meer terug.

Trivia Edit

Gelijkenissen Edit

  • Ze rolschaatsen allebei graag
  • Ze zitten allebei op het Blake South College
  • Ze zaten allebei in het team van Luna voor de Intercontinentale competitie

Verschillen Edit

TBA

Feiten Edit

  • Ze konden elkaar in het begin van de serie niet uitstaan
  • Ze deden samen mee met Jim aan het tweede Open Podium in Seizoen 1/aflevering 18
  • Ze deden samen mee aan de rolschaatscompetitie
  • Ramiro dacht door Jim dat Yam dol is op honden

Gallerij Edit

Zie Yamiro/gallerij

Around Wikia's network

Random Wiki