Wikia

Aflevering 3, ook Nuevas aventuras, sobre ruedas (nieuwe avonturen , op wielen) genoemd, is de derde aflevering van de serie Soy Luna. Hij kwam uit op 16 maart 2016.

Plot Edit

Tamara denkt dat Nico Luna's rolschaatst niet goed heeft gecheckt en neemt Luna ondanks haar val toch aan als piste-assistente. Amber baalt daarvan en uit haar frustratie tegen Sharon, die haar er fijntjes op wijst dat ze met slim zijn méér bereikt dan met boosheid. Amber brengt die les meteen in praktijk en verraadt aan Monica en Miguel dat Luna een baantje heeft in Roller.

Samenvattting Edit

Na haar val , doet Luna haar eigen rolschaatsen aan en ze voert de test goed uit. Amber vertelt aan de ouders van Luna dat Luna nu de nieuwe assistente van de piste is . Miguel en Monica zijn bang dat Luna door het rolschaatsen haar schoolwerk zal verwaarlozen, en ze besluiten om Luna niet meer naar de piste te laten gaan. De volgende dag ontdekt Luna haar nieuwe school, het Blake South College. Ondertussen is Nico te weten gekomen dat een persoon de rolschaatsen van Luna gesaboteerd heeft , maar hij weet niet wie. Daarna denkt Sharon Benson alleen maar aan het verleden en ze wil haar nichtje vinden.Ondertussen ontvangt ze een mysterieus telefoontje van Cato en Tino ...

Cast Edit

Opmerking: In deze aflevering was Paula Kohan afwezig.

Liedjes in deze aflevering Edit

Trivia Edit

Gallerij Edit

Zie Seizoen 1/aflevering 3/gallerij

Around Wikia's network

Random Wiki