Wikia

Aflevering 2, ook Una nueva historia, sobre ruedas (een nieuw verhaal, op wielen) genoemd, is de tweede aflevering van de serie Soy Luna. Hij kwam uit op 15 maart 2016.

Plot Edit

In Jam & Roller zijn Pedro en Nico druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen: Nico wil vóór de lessen weer beginnen een assistent voor de piste vinden; Pedro is bezig met de inschrijvingen voor het eerste Open Podium; bovendien zoeken ze een gitarist voor hun eigen band.

Samenvatting Edit

Luna komt aan bij de rolschaatspiste, de Jam & Roller en ontmoet Nico, een muzikant die werkt op de piste. Ze maakt ook kennis met Jasmijn en Delfina , de vriendinnen van Amber. Ondertussen, in een bejaardentehuis , spreekt een zekere Roberto met zijn verplegers Tino en Cato over een mysterieuze Sol Benson , de nicht van Sharon Benson. Hij zegt dat Sol nog leeft en dus de brand in het huis van de Bensons, die vroeger had plaatsgevonden overleeft heeft . Luna leert ook voor het eerst Nina kennen. Ze ontmoet ook Tamara , de manager van de piste, die een assistent zoekt. Luna is daarin geïnteresseerd en is bereid om de rolschaatstest te doen. Amber en haar vriendinnen saboteren Luna haar rolschaatsen,en daardoor vamt Luna tijes de test op de piste ...

Cast Edit

Opmerking: In deze aflevering waren Paula Kohan en Ezequíel Rodríguez afwezig.

Liedjes in deze aflevering Edit

  • Alas (intro liedje)

Trivia Edit

  • In deze aflevering maken we voor het eerst kennis met Jim, Yam, Ramiro, Gaston, Tamara, Tino, Cato, Roberto en Ana .

Gallerij Edit

Zie Seizoen 1/aflevering 2/gallerij

Around Wikia's network

Random Wiki