Wikia

Aflevering 1, ook Un sueño, sobre ruedas (een droom, op wielen) genoemd, is de allereerste aflevering van de serie Soy Luna. Hij kwam uit op 14 maart 2016 in Latijns-Amerika.

PlotEdit

Luna droomt over rolschaatsen in een showpiste en verliest in die droom haar kettinkje met maantje. Ze komt te laat op haar werk, ze werkt als rolschaatskoerier in Foodger Wheels in Cancún en ze krijgt een uitbrander van Soraya, de generaal. Luna vertelt haar beste vriend en collega Simon over haar droom.

Samenvatting Edit

Luna Valente , een jong Mexicaans meisje van 16 , had een droom waar ze rolschaatste op de piste van de Jam & Roller. Ze komt te laat op haar werk bij Foodger Wheels , waar Luna werkt als levering meisje. Miguel en Monica, de ouders van Luna ontvangen Sharon Benson ,de nieuwe eigenaar van de woning waarin zij werken. Zij vond het eten van Monica zo lekker dat ze besloot om de familie Valente mee te vragen naar haar huis in Argentinië. Ondertussen maakt Luna kennis met Amber, de peetdochter van Sharon Benson en Matteo, de vriend van Amber . Uiteindelijk beslissen Luna 's ouders om in te gaan op het voorstel van Sharon Benson en dus verhuist de hele familie Valente naar Buenos Aires. Het nieuwe leven van Luna kan beginnen ...

Cast Edit

Opmerking: In deze aflevering waren Ana Jara, Jorge López, Chiara Parravincini, Agustin Bernasconi, Luz Cipriota, Diego Sassi Álcala, Germàn Tripel, Paula Kohan, Ezequíel Rodriguez, en Caro Ibarra afwezig.

Liedjes in deze aflevering Edit

Gallerij Edit

Zie seizoen 1/aflevering 1/gallerij

Around Wikia's network

Random Wiki