Wikia

Pelfi (Pe/dro en De/lfi) is de relatie tussen Pedro Arias en Delfina Alzamendi

Verhaal Edit

Seizoen 1 Edit

In het begin van het eerste seizoen hebben Pedro en Delfi niet veel contact met elkaar. Delfi vraagt wel in aflevering 15 aan Pedro om Gaston jaloers te maken. Hierna begint Pedro te praten met haar over de problemen met Gaston. Jasmijn vraagt later een paar keer aan Delfi of ze iets voelt voor Pedro maar zij ontkent het altijd. Met de intercontinentale competitie vraag Delfi aan Pedro of hij het zesde lid van haar team wil worden.

Wat later is Pedro aan het koken, hij vraagt aan Delfi of ze het eten lekker vindt. Zij antwoordt dat ze het heel lekker vindt maar eigenlijk vindt ze het heel erg vies. Wanneer Pedro een culinair event wil organiseren in Jam & Roller vervangt Delfi stiekem het eten. Maar ze wordt betrapt door Nico. Als hij vraagt waarom ze dit allemaal doet antwoordt ze: "omdat ik hem wil."

Delfi wou graag dat Pedro komt naar het verjaardagsfeest van Amber maar Amber had achter de rug van Delfi tegen Pedro gezegd dat Delfi met een andere jongen ging gaan. Pedro geloofde dit en besloot om niet te gaan. Wat later ontdekte Delfi waarom Pedro niet kwam en ze verbrak haar vriendschap met Amber. Hierna gingen ze een paar keer samen uit en vormden ze een koppel.

Trivia Edit

Gelijkenissen Edit

  • Ze rolschaatsen allebei graag
  • Beiden zijn Argentijns

Verschillen Edit

Feiten Edit

  • Pedro wil Delfi helpen met de problemen met Gaston
  • Ze zatten in het zelfde team voor de intercontinentale competitie
  • Pedro vindt dat Delfi een ander persoon is als ze bij haar vriendinnen is

Trademarks Edit

  • Liedje : TBA
  • Aflevering : TBA
  • Plaats : Dit kan de Jam & Roller zijn omdat ze daar allebei vaak rondhangen

Gallerij Edit

Zie Pelfi/gallerij

Around Wikia's network

Random Wiki