Wikia

Amber is een personage in de serie Soy Luna. Ze wordt gespeeld door Valentina Zenere.

Ik win altijd alles

—Amber Smith

Persoonlijkheid Edit

Amber is een populair meisje met veel geluk. Ze is mooi en dat weet ze ook. Ze is een getalenteerde rolschaatster en geniet van de aandacht die ze krijgt bij de Jam & Roller.

Verhaal Edit

Seizoen 1 Edit

Amber is een populair en mooi meisje en dat weet ze zelf ook. Op haar school is ze daarom de beste leerling. Ook is ze de beste rolschaatser van Jam&Roller, ze wordt ook "Koningin van de piste" genoemd. Ze is samen met haar vriend Matteo Balsano. Maar wanneer Luna Valente opduikt wordt ze al snel jaloers op haar en wilt ze haar zo sel mogelijk uit hasr leven hebben.

RelatiesEdit

VriendenEdit

Beste vriendinnen

Delfina Alzamendi en Jasmijn Gorjesi

Zie Jelmber

Meanil

Ze zijn al beste vriendinnen aan het begin van de serie . Wanneer Amber in Cancun is, skypt ze met Jasmijn en Delfina. Wanneer Amber terugkeert naar Buenos Aires, spreekt ze af met Delfina en Jasmijn, en ze praten over Luna. Na dit, beginnen ze alle drie Luna te haten.

VijandenEdit

Luna Valente

Zie Lunber

Hkghk

Wanneer Luna's ouders een nieuwe job aanvaarden in Buenos Aires, komen Luna en Amber onder één dak te wonen. De twee meisjes hebben al snel een hekel aan elkaar en Amber is er niet blij mee dat Luna haar huis, school en rolschaatspiste binnendringt.

LiefdeEdit

ex vriend

Matteo Balsano

Zie Amtteo

Amandm
Matteo en Amber hadden een relatie. Ze zijn allebei knap en populair en ze lijken dus het perfecte koppel.

Gallerij Edit

Char-circle ambar default

Zie Amber/gallerij